Продавець Магазин ELCONSOLS запчастини аксесуари для приставок розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1227 відгуків
+380 (96) 831-47-18
+380 (63) 667-42-11
ELCONSOLS запчастини аксесуари для приставок
Кошик

Гарантия

Гарантійні зобов'язання, правила обміну та повернення товарів

На цій сторінці ми постаралися навести повний список правил гарантійного обслуговування, обміну та повернення товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині.

Усі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія до 12 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, паспорт виробу або гарантійний талон нашого магазину.

Перевірка комплектності та відсутність зовнішніх дефектів у виробі проводиться при отриманні товару покупцем. Комплектність виробу визначається описом виробу, посібником з експлуатації або паспортом. Датою продажу вважається дата отримання товару, яка вказується в транспортній накладній, що видається в транспортному агентстві в момент отримання товару, цю накладну необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації виробу. Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. При покупці, клієнту необхідно перевірити товар, який він отримує, щоб переконатися, що товар не має механічних пошкоджень та інших дефектів, а також є повністю справним. Товар, який не був перевірений при отриманні, вважається справним і у разі звернення товар буде обслужений у Сервісному Центрі, згідно з "Законом про захист прав споживачів". Також має бути збережено:
• повний комплект товару;
• цілісність та всі компоненти упаковки;
• ярлики;
• заводське маркування.
•Транспортна накладна

Гарантійний ремонт.
Ми сподіваємося, що покупка зроблена в нашому інтернет-магазині буде Вам корисною та прослужити Вам довгі роки.
Однак іноді техніка ламається. Якщо це сталося, Ви можете скористатися послугами сервісного центу та отримати гарантійний або після гарантійний ремонт. Нижче наведено правила гарантійного обслуговування.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є гарантійний талон виробника або гарантійний талон нашого магазину. У гарантійному талоні чи паспорті зазначається термін гарантії від дати продажу. Датою продажу вважається дата отримання товару, яка вказується в транспортній накладній, що видається на транспортному агентстві в момент отримання товару.
В усіх гарантійних талонах є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
• порушення безпеки гарантійних пломб;
• наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
• порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
• несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
• природне зношування або вичерпання ресурсу;
• випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням у мережі;
• пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
• пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner